یگانهیگانه، تا این لحظه: 14 سال و 14 روز سن داره

یگانه جون

نظرات (4)

مامان آوا
24 فروردین 93 12:21
آفرین به این مامان با سلیقه
معصومه
پاسخ
مامان روژینا
25 فروردین 93 9:06
تولدت مبارک خاله قربونت بشهایشالا 120ساله شی کنار مامانی و باباییمن لینکت کردم پیش ما بیا بازم
معصومه
پاسخ
سلام مرسی خاله جون با افتخار لینک شدید
محمد طاها
3 خرداد 93 11:54
به به چه شیرینی های خوشمزه ای
madarkhanomi
6 خرداد 93 22:25
سلام.دوست عزیز ممنونم که بهم سر زدی شما هم با افتخار لینک شدین. راستی از اونجایی که مشخصه خانوم هنرمندی هستین میشه یه راهنماییم کنید؟ راستش من هر وقت میخوام ژله رو از قالب در بیارم خراب میشه.چیکارش کنم؟همه مواردی هم که باید رعایت کنم رو میکنم مرررررررسی گلم
معصومه
پاسخ
سلام شما لطف دارید من قالب ژله رو چند ثانیه توی آبجوش قرار میدم بعد ژله راحت از قالب جدا میشه میتونی توی قسمت پرسش و پاسخ نظر های بقیه دوستان هم بپرسی ممنون که به ما سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یگانه جون می باشد