یگانهیگانه، تا این لحظه: 14 سال و 15 روز سن داره

یگانه جون

یاد خدا

1392/12/12 13:02
نویسنده : معصومه
137 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 

کودک تشنه بود لیوان شکسته ای را برداشت تا آب بخورد.

مادر دوید لیوان را گرفت تا کودکش آسیب نبیند.

کودک گریست وفریاد زد :دوستت ندارم.

مادر لبخند زد وگفت:اما من دوستت دارم.

کودک عصبانی تر از قبل پاسخ داد:دوستت ندارم.

مادرمهربانتر از قبل پاسخ داد:من همیشه دوستت دارم.

بنده ای حاجتی داشت گریه و زاری میکرد.

خدا میدانست که اگر حاجتش رابرآورده کندبه ضرر بنده اش است.

اشکهای بنده اش را دید اما حاجتش را نداد.

بنده فریاد زد :خدایا دیگر یادت نمی کنم.

خدا لبخند زد و گفت:اما من همواره به یادت هستم

                                    totalgifs.com globos-animados gif gif angelglobe1.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوا
13 اسفند 92 13:11
___*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####___
معصومه
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یگانه جون می باشد